Dilimin Ucundakiler · İslamiyet

Namaz öyle güzel bir ibadet ki…

large

Namaz öyle  güzel bir ibadet ki…

Bizi tüm dünya dertlerinden alıkoyar.Kafanıza taktığınız  ne sıkıntınız  varsa alır götürür.Sizi yatıştırır.Hayatın karmaşıklığına kapıldığımız  o derin kederlerin içindeyken bile bir anda cennete buluverirsiniz kendinizi.Seccadeniz tüm sıkıntılara,dertlere,tasalara örtü olur.Kıbleye doğru serer sermez,çelikten bir  kalkan olur o incecik kumaş.

Kimin ne  yaptığı,ne düşündüğü önemsizdir o anda…çünkü olmanız gereken en güzel yerdesinizdir.Yaratıcınızla 5 vakit  buluşma.

Dikkat ettinizmi?Dua etmek için avuçlarınızı göğe  kaldırdığınızda,Nur  gibi parlar avuçlarınızın içi…Ne  isterseniz dökülür avuçlarınıza  çünkü.

Ahiretin en güzel köşesinden bir  parçadır namaz,nasıl desem…dünyada cenneti tatmak gibi…

Dünyanın tüm aldatıcı renklerine,negatif düşüncelerine,gözümüze güzel görünen çirkinliklerine inat ..Ne güzeldir Allahuekber demek!

Gülşah Özçiftçi/KıDıM

Namaz öyle güzel bir ibadet ki…” için 2 yorum

  1. gülşah hanım merhabalar.fazla uzatıp süslü cümleler kurmak istemiyorum.sadece sizi takip etmeye başladığımdan beri inanın hayata bakışımda çok değişiklikler olmaya başladı.o kadar güzel şeyler paylaşıyorsunuzki ne diyim HAKKINIZI HELAL EDİN.HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN İNŞALLAH.

    1. Çok teşekkür ederim ne kadar güzel cümleler bunlar inanın çok mutlu oldum.Bende aynı şeyleri sizler için diliyorum.Kendini burada bulan yüreğinde sevgi barındıran umut barındıran herkes için güzel dileklerim.Samimi cümlelerinizle beni mutlu ettiniz Allahta sizi mutlu etsin.Sevgiyle kalın…

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)