Gülşah'ın Notları

İyi ki doğdum!

b1-1343975208

11926000_910869825666705_6180292934861356993_n

Ne çabuk büyüdüm ben ya 🙂 Ne çabuk 31 oldum aman yarabbim dilim varmıyor söylemeye.40’a merdiven dayadıkları bu mu oluyor.Ne acayip birşey yaşlanıyoruz her yıl bir yaş daha ama biz tutuyoruz bir de bunu kuluyoruz 😀 Ağlıcak halimiz yok tabiii ama artık 25 yaşından sonra başlıyorsun buruklaşmaya.Hele 19 undan önce sanki büyük marifet büyümek.Aman nee önemlii! 😛 Yeğenlerimin büyüdüğünü görüyorum onlar büyürken büyüdüklerine şaşıyoruz”ya bu ne çebuk büyüdü kocaman kız oldu” vs diyoruz.Sanıyoruz ki o geçen yıllar bizi büyütmüyor.Biz de aynı büyüyoruz.Aynaya fazla bakıyoruz galiba ki ne ara büyüdük anlamıyoruz.Ben anlamadım.İnanın 20 den sonra nasıl geçti bilmiyorum.Hiç büyümicekmişim gibi geliyordu.Her girdiğim ortamda en küçük ben olurdum hep.Grurlanırdım bir de bununla hoşuma giderdi.Şimdi 31 yaşındayım bir de üstüne üstlük hala bekarımmmm Amann Allahım!!

Ne zor birşeydir bu biliyor musunuz siz ? 😀
Önceden umurumda değildi büyümek büyümemek,düşünmezdim bile.Şimdi aynada göz çevremi pür dikkat izliyorumçGülerken fazla kasmıyorum kendimi aman kırışmasın,aman iz yapmasın diye :)) Bu da delilik tabi.Napıcaksın yahu gül rahat rahat eninde sonunda kırışacak ellerin.Ne var bunda ben böyle de severim kendimi ( sevmezdi)

Şaka bir yana gençlik gibisi yok.Her yaşın ayrı bir güzelliği var diyorlar da bir ben inandıramadım o söze kendimi.Gençlik iksirini bulamadılar gittiler.Sayıların önemi yokta.Saçlarda beyazlar çıkmaya başlayınca bir dank ediyor insana.Şimdi kırışıklıkları bekliyoruz ne ara gelip yerleşicekler diye,kaz ayakları falan derken bi bakmışım olmuşum tonton bir nine 😀

Ahhhh cancağızlarım yapacak birşey yok.Zamanı durdurabilen çıkmadı malesef.Ben bunları niye anlattım konuyu bir toparlayayım müsadenizle.Bugün benim doğum günümm.Bir yaş daha eksildi ömrümden ah ahhh.Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim.Bu konudaki farkındalığı henüz yakalayamadım.Bununla ilgili avutucu bir kaç söz,deyim,bakış açınız varsa alabilirim mail adresime 🙂

Normalde bizim aile geleneğimizdir;o gün kimin doğum günüyse gecesinde pasta alınır kesilir.Doğum günü kutlanır falan.İlk zamanlar sürpriz olan bu pasta adetimiz tabiii yıllar sonra artık tahmin edilebildiği için sürprizden çıktı.Velhasıl ben de bu gece böyle birşey bekliyordum bizimkilerden ama bu sene gerçekten sürpriz oldu bana çünkü bana pasta almadılar 😀 Henüz doğum günümü kutlayan da yok ühüü…Öyle tahmin ediyorum ki yarın bir sürpriz yapılacak bana gideceğimiz yerde.Eh bakalım bekliyoruz.Valla bu sene pastamı kesmezlerse olay çıkarmayı düşünüyorum.Ben anlamammm..Opasta buraya gelecekkk!Kimse doğum günümü de kutlamayınca ben de blogda yaınlıyorum ,gözünüze gözünüze sokuyorum işte.Canlarımmm siz de olmasanız çok yalnızım 😦 🙂

Bu akşam birazcık şımarmış olabilirim.Doğum günü çocuğu olarak hakkım diye düşünüyorum.Yaş 31 olabilir ama ruhum kaç gelin onu sorun bana.Hala şımaracak kadar genç çok şükür.Neyse hadi bakalım mail adresimin çökmesi dileğiyle mesajlarınızı bekliyorum ve yayınlamak istiyorum blogda bu sene böyle değişik birşey yapayım diyorum ^_^

Bugün doğan herkesin doğum gününüüü kutluyorummm.İyi ki doğdukkk ve iyi ki başak burcuyuzzz.Beni takip eden güzel insanlar ve aileler var biliyorum.Bunu okuyorsanız hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum burada benimle olduğunuz için.Bu şımarık kıza katlandığınız ve yalnız bırakmadığınız için.Büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden ortancaların yanaklarından öpüyorum.Sağlıcakla kalın.Kucak dolusu kalpler hepinize!..b1-1343975208b1-1343975208

İyi ki doğdum!” için 6 yorum

  1. Kıdım Gülşah iyi ki doğmuşsun!!! Ailenle, sevdiklerinle ve blogunun takipçisi bizlerle nice yıllara inş. 🙂

  2. Canım ya..Gülen yüzün hiç solmasın inş. Doğum günün kutlu, her yaşın mutlu olsun..

Yorumunu bizimle paylaş çünkü düşüncen bizim için önemli :)