Genel

Einstein’dan Bir Zeka Sorusu!Bu soruyu Einstein’ın yazdığı ve dünyadaki insanların sadece %2’lik bir kısmının çözebileceği söylenmektedir.Acaba siz de bu %2’lik dilim içindeki zeki insanlardan mısınız?

einstein_zeka_sorusu_th
Einstein’dan Bir Zeka Sorusu!

Bu soruyu Einstein’ın yazdığı ve dünyadaki insanların sadece %2’lik bir kısmının çözebileceği söylenmektedir.

Acaba siz de bu %2’lik dilim içindeki zeki insanlardan mısınız?

(Soru ve ipuçlarında şaşırtmaca olmayıp, tamamen mantıkla çözülmektedir.)

İşte soru için gerekli bilgi ve ipuçları:

1-) 5 tane ev var, hepsi FARKLI renk.

2-) Her evde oturan kişi, FARKLI bir milletten.

3-) Bu kişilerin hepsi FARKLI bir içecek içiyor, FARKLI bir hayvan besliyor ve FARKLI marka sigara kullanıyor.

Soru : “KİM” BALIK BESLİYOR?

İpuçları:
“Einstein’dan Bir Zeka Sorusu!Bu soruyu Einstein’ın yazdığı ve dünyadaki insanların sadece %2’lik bir kısmının çözebileceği söylenmektedir.Acaba siz de bu %2’lik dilim içindeki zeki insanlardan mısınız?” yazısını okumaya devam et

Sağlık Ve Güzellik

Sorunlu Çakranızı Bulun.Çakra Açma Ve Yöntemleri…

ckras1
ÇAKRALARINIZDAKİ SORUNLARI TESPİT EDİN Aşağıdaki testi yanıtlarken size en fazla uyan şıkka evet deyin. Aynı anda iki tane şık uyabilir ama en fazla sorunu olan çakrayı test ettiğimiz için en fazla uyan şıkkı seçmelisiniz. Yanıtlarınızı not edin. Daha sonra aşağıda testin sonucunu okuyabilirsiniz.

1 A)Geleceğiminle ilgili düşünceler beni endişelendiriyor ve önümü göremiyorum. B)Yaşantımda kısıtlılık var,sürekli aynı sorunlara takılıyorum.
C)Yaşamda hedeflerime ulaşmakta her zaman zorlandım
D)Duygusal hayatımda hep sorunlar vardır.
E) Düşücelerime ifade etmekte zorlanırım.
F)Gözümün gördüğünden başkasına inanmam.
G)Kendimi herşeyden kopuk hissediyorum.
2
A) Kemik,diş,bağırsak,bacak sorunları ile ilgili hastalıklarım oldu.
B) Üreme organları,böbrekler,lenfler ile ilgili sorunlarım oldu.
C) Mide,karaciğer,dalak sorunlarım oldu ya da şeker hastasıyım.
D) Kalp,kan sorunlarım oldu
E) Boğaz,tiroid,nodül gibi sorunlarım oldu.
F) Psikolojik sorunlarım oldu
G) Migren,baş ağrısı,beyin hastalıkları gibi sorunlarım oldu.
3
A) Beni en çok kızgınlık duygularım,eleştiriciliğim ve güvensizlik duygularım rahatsız ediyor.
B) Beni en çok suçluluk duygularım,takıntılarım,alınganlığım ve eylem geçmekteki zorluğum rahatsız ediyor.
C) Beni en çok korkularım, bağımlılıklarım, duygusal yapımdaki dengesizlikler ve affedemediğim olaylar rahatsız ediyor.
D) Beni en çok iletişimlerdeki sorunlarım,konsantrasyon “Sorunlu Çakranızı Bulun.Çakra Açma Ve Yöntemleri…” yazısını okumaya devam et

Kelimeler Okyanusu

İş Işığını Yayması Bilenindir;

large
İş Işığını Yayması Bilenindir;

Küçük bir kasabada genç bir adam kendi işini kurdu. Bu, iki caddenin köşesinde bir perakendeciydi. Adam dürüst ve dost canlısıydı. İnsanlar onu seviyorlardı. Ondan alışveriş yapıyorlar ve arkadaşlarına öneriyorlardı. Adam bir gün hastalandı ve hastaneye kaldırıldı. Doktorlar az zamanı kalmış olabileceğinden endişe ediyorlardı.

Adam üç yetişkin çocuğunu yanına çağırdı ve onlara bir görev verdi:
“İçinizden biri yıllar boyu uğraşarak kurduğum şirketimin başına geçecek. Hanginizin bunu hak ettiğine karar vermek için, herbirinize birer dolar vereceğim. Şimdi gidip bu birer dolarlar ile ne alabiliyorsanız alacaksınız, ama bu akşam geri döndüğünüzde paranızla aldığınız şey odamı bir uçtan bir uca doldurmalı.”

Çocuklar bu başarılı şirketi yönetme fırsatı karşısında heyecana kapıdılar. Üçü de kente gidip parasını harcadı. Akşam eve döndüklerinde babaları önce birinci çocuğuna sordu :
“Bir dolar ile ne yaptın?”

Çocuk yanıt verdi:
“Arkadaşımın çiftliğine gittim, bir balya saman aldım.”
Sonra çocuk saman balyalarını getirdi, odanın ortasında savurdu. Oda bir anda samanla dolmuştu. ama biraz sonra samanların tamamı yere indi, ancak yine de babanın dediği gibi odanın tamamını dolduramamıştı.

Adam ikinci çocuğuna sordu:
“Peki sen paranla ne yaptın?”

“Yorgancıya gittim. İki tane yastık aldım.”
Bunu söyleyen ikinci çocuk yastıkları içeri getirdi, açtı ve tüm tüyleri odaya dağıttı. Tüyler önce havada uçuştu, zaman içinde yere düştü. Böylece yine odanın tamamı dolmamıştı.

Adam bu sefer üçüncü çocuğuna döndü :
“Peki sen paranla ne yaptın?”

“Dolarımı cebime koyup senin yıllar önceki dükkanın gibi bir dükkana gittim. Dükkanın sahibine parayı verdim ve bozmasını istedim. Dolarımın elli sentini çok değerli bir şeye verdim. Kırk sentini kentimizdeki iki yardım kurumuna bağışladım. Böylece bir onluğum kaldı. Bununla iki şey aldım.”

Çocuk elini cebine atıp bir kibrit kutusu ve bir mum çıkardı.

Işığı kapatıp mumu yakınca oda mumun yaydığı ışıkla dolmuştu. Oda samanla ya da tüyle değil bir uçtan bir uca ışıkla dolmuştu.

Baba büyük bir mutlulukla güldü. “Şirketimizn başına sen geçeceksin oğlum.” dedi. “Çünkü yaşam hakkında çok önemli bir şeyi, ışığını yaymayı biliyorsun.”

Alıntı

Kelimeler Okyanusu · Sağlık Ve Güzellik

Meşhur tıpçı Falcon, son anlarını yaşarken çevresine toplanan meslektaşlarına hiç unutamayacakları bir cümle söyler. “Ben sizlerden ayrılıyorum, ama ayrılmama üzülmeyin. Size, yerime üç tane hekim bırakıyorum…

large (29)
Meşhur tıpçı Falcon, son anlarını yaşarken çevresine toplanan meslektaşlarına hiç unutamayacakları bir cümle söyler. “Ben sizlerden ayrılıyorum, ama ayrılmama üzülmeyin. Size, yerime üç tane hekim bırakıyorum”

Meslektaşları büyük bir heyecanla Falcon’un söyleyeceği isimleri duymak için Falcon’un üzerine eğilirler.

Falcon: “Su, hareket ve perhiz.”der.