Sizden Gelen Mesajlar

Allah sizleri tüm sevdiklerinizle beraber her iki dünyada da mutlu etsin.Benim 32 yıl önce babam yaklaşık 20 gün kadar önce de annem öldüler.Biz beş kardeşiz.Tek erkek ve en küçük kardeş benim.Sizin bloğunuzu bugün gördüm.İlgimi çekti birçok yerlerini doküman olarak kayıt ettim.Ben konuşma ve psikoljik engelliyim.Eşim işimte engelli Facede Murat Hasan Başar olarak görülürüm.Kızlarım büyüdüler büyüğü 18 küçüğü 16 yaşındalar onlara kedileri ve kitapları sevdirebildim.Büyük kızım anakolu öğretmenliği yapıyor özel bir kreşte.Küçük kızım bu yıl anadolu imam hatibi açık liseden bitirecek inşallah.Kuran kursu hocallığı için KPSS sınavına girdiler.Akabinde Diyanet sınavını kazanırlarsa kuran kursu hocalığı yapacaklar.Önemli olan onların mutlu olması ben bir baba olarak elimden geleni yapmaya çalışacağım.Siyasete Adalete ve Eğitime Format adında bir kitap yazdım.Param yetmediği için 100 tane bastırabilmdim.90 tanesini sattım.Elimde 4 tane kaldı.Esas ilgi alanım hukuk mücadelesi.Şimdilik bu kadar Allaha emanet olun.

 

Hasan Başar/5 Ekim 2014

 

Öncelikle Annene ve babana Allah’tan bol rahmet diliyorum,Allah taksiratlarını affetsin,mekanlarını cennet etsin inşallah.Sana da ailene de Allah’tan büyük sabır dilerim.Güzel temennilerin için de ayrıca teşekkür ederim kardeşim,Allah razı olsun…Ailenden bahsetmişsin, çok güzel şeyler yazmışsın,ne mutlu sana ki iki evladını da en güzel şekilde yetiştirmiş, hem kendilerine hemde topluma faydalı olacak bireyler haline getirmişsin ve getiriyorsun.Benim şu kısacık yazıdan anladığım kadarıyla sen büyük engelleri aşmışsın kardeşim.Seni ve eşini yürekten tebrik ediyorum.İyi ki sizin gibi anne babalar var.Topluma yararlı evlat yetiştiren anne babalara gerçekten hayranlık duyuyorum.Küçük büyük dememiş kitap yazıp bastırmışsın .Seni bir kez daha tebrik ederim.
Unutmamak gerekiyor;büyük başarılar küçük adımlarla başlar…Dilerim daha  büyük başarılara imza atarsın.

Bloğuma uğradığın için ve bizimle bu güzellikleri paylaştığın için sana çokkk teşekkür ederim Hasan.
Eşinle,çocuklarınla bir ömür mutlu ve huzurlu bir yaşam dilerim size.Allah’ın selameti üzerine olsun kardeşim.
Her zaman beklerim başımla beraber…

Sevgiler…

Gülşah Özçiftçi/KıDıM